Saadiyeee Merhaba Kızlar oğlum 20 aylık dünde tekrardan hamile olduğumu öğrendim . Emziyorumda şuan sizce hemen kesmek lazımmı 😑
Tuba Saadiyeee Bunu doktorunuz daha iyi bilir. Bende oğlum 10,5 aylıkken hamile kaldım, doktorum ve ebem doğuma kadar emzirebileceğimi söylemişlerdi riskli bi gebeliğim olmadığı sürece 😊
Ebrutoprk Saadiyeee benim bebeğim de 1 yaşına girecek hamile olduğumu öğrendim dr emzirebilirsin bir sakıncası olmaz dedi
Saadiyeee Tuba emzirdinizmi peki n’aptınız . Bu ara evden çıkamadığımız için henüz Dr a gitme şansım olmadı 😑
Tuba Saadiyeee Emzirdim fakat 7 haftalık hamileyken oğlum kendisi bıraktı. Doktorum sütün tadı değiştiği için bırakmış olabilir dedi. İlk gebeliğiniz nasıldı riskli bir gebelik miydi?