defnennannesi Ben 7. Aydan itibaren yürüyünceye kadar kullandım 10. Ayda da yürüdü. Yani parmak ucuna basma gibi bir sıkıntımız hiç olmadı ve bir zaman sonra zaten kendisi sıkılıp onu ittire ittire kendi sürdü o da yürümesine çok yardımcı oldu. Onun haricinde ev işlerinde de biraz rahatladım diyebilirim.