bsrayldzz çok
Geçmiş olsun bende ilk defa bu sene zaturre geçirdim. Rabbim dusmanimin başına bile vermesin. Gece günduz Oksuruksuz bir dk geçmiyordu. Verilen antibiyotiği aksatmadan bitene kadar kullanın. Benim tek tarafta zaturre görüldüğü için yatış vermediler. Ama doktor 3 günde 1 çağırıp röntgen istedi kontrol amaçlı.