babylinda02 Bence herkesin ortak sorunu bu.
Beşm oğlumda evde çıt sesine uyanır.
Bu durumdan bende o kadar bunaldım ki anlatamam, uyuyunca hiçbişi yapamıyorum uyanacak diye.
Sessizliğe alıştırmışsın diyenler bizde de var.
Ama ne yapayım yani evde tek başımayım nasıl ses yapacaktım ki.
Bende bu işin içinden nasıl çıkarım bilmiyorum, üst katımdaki komşuların ayak seslerine bile kalkıyor.