cnhavva tabiki un kullanmak zararlı değil. Her şey denge üzerine kurulu. Sağlıklı beslenmek de kural %80 sağlıklıysa %20 canının istediği şekilde. Yani 7/24 sağlıklı beslenemez kimse. Şuan tabiki çok küçük sadece sağlıklı beslenecek 2 yaşa kadar şeker yasak. Ama ileriki yaşantısında sağlıklı bedenin yanında sağlıklı psikoloji de çok önemli. Yani arkadaş ortamında vs o pastayı tatlıyı yiyebilmeli, onu öcü olarak görmemeli.
Birde tabiki hareketli ise yediğini yakabilmeli.
Doktora sormuştum bebeklikten obez olunur mu diye? Bana; kilolu bebek olabilir ama 2 yaşa kadar ona obez diyemeyiz. Çocuğa hareketi öğretmeliyiz. Zıplamalı, koşmalı, bisiklet sürmeli, her gün aktif hareket etmelidir demişti. Aktif hareket eden çocuk aralarda yediklerinden sağlıksız birey olmaz demişti.