Isobeyza erkek bebeğim var 2500 kilo doğdu şuan 2 aylık 5900 kilo sizin bebeğiniz kaç kilo doğdu 2 aylıkken kaç kiloydu
babylinda02 Isobeyza maşallah ama kilo alımı çok hızlı tabi doktorunuz bilir . Benim kızım 3160 gr doğdu 2 aylıkken 5 kg falandı sanırım
cnhavva Isobeyza benim kızım da 3080 dogmustu 2900 lere düşmüştü ilk ay 1300 ikinci ay 1400 almıştı sonra da 500 500 aldı 10 aylikken tam 10 kiloydu boyu persentilde yukarıdaydı o yüzden genelde annemler zayıf bu çocuk mama alalim derdi
Isobeyza babylinda02 ikinci çocuğum ilk kızımda başlarda iyiydi sonradan kolik bi bebekti kilo alımı hep yavaş ilerledi herkes sürekli çok zatıf dedi üstünede kolik olup sürekli ağlayınca aç bu aç dediler halbuki mama bile içmedi her markayı denememe rağmen şuan bile 3 yaşında hala biraz zayıf iştahı yok yani çocuğun o yüzden içimde çok kaldı boğum boğum bi çocugum olsun diye birde ablası gibi buda zayıf olmasın diye anne karnındada çok almadı zaten zayıf doğdu doğuncada göğüslerim yumuşak doymuyor mu acaba diye saat başı emzirdim sütte artsın diye o yüzden iki ayda iyi kilo aldı maşallah 🧿
zclk2026 Isobeyza 1 aylıkken kaç kiloydu acaba hatırlıyor musunuz benim oğlum da 2500 doğdu merak ettim
Isobeyza @ zehra14 doğduğundan beri göğüslerim yumuşak hiç dolmadı bende sütüm az hem doysun hem çoğalsın diye saat başı emzirdim başlarda emzirip hala ağladıgında sarılıkta olmasın diye mama verdim 30 cc içiyordu gece uykusuna geçerken 40 ı çıktıktan sonra hiç vermemeye başladım mamayı şuan 2 ay 18 günlüğüz hala gün içinde çok sık emiyor saat başı neredeyse göğüslerimde asla dolmuyor o yüzden
umy39 Benim kızım 3080 doğdu , 4 gün içinde 2700 düştü , 3.ay Kontrolünde 5180 çıktı kilosu sadece anne sütü alıyor, mamayı almak istemiyor , doktorda mama ver diyor biraz biraz napacagımı şaşırdım vala