Nsrn1 söyle Amerika da yaşıyorum burada yaz saati kış saati uygulaması var saatler ileri geri aliniyor kısın 6:30 da yaptırıyordum saatler değişti 7:30 da yatiriyorum yazında 8:30 da yatiriyorum hava kararmıyor yazın ama odalarında karartma perdeleri var yani baya karanlık oluyor o yüzden uyuyorlar bir de biz onların duzenine uyuyoruz o saatten sonra ev sessiz oluyor çok fazla misafir falan da cagirmiyoruz akşam saatlerinde sakinlik olduğu için uyuyorlar