Alparslanim1 bizde ami vardı 2025 ama çok konforsuzdu , bir ara da xev yoyo vardı o çok güzel ve konforluydu koltukları olsun camları kliması her şeyi çok güzeldi ama benlik değil tabi siz sanırım yakın mesafede kullanmak için istiyorsunuz. Fiyat performans olarak düşünün derim eğer manuel araba kullanıyorsanız o paralara işinizi görecek normal bir araba bakmak daha iyi gibi