15 günlük ancaydi verdim almadı. Wee, Philips avent ve ucuz bir marka denedim. Çokta uğraşmadım, istemiyordum. Şarkı, ilahi ya da beyaz gürültü açıyorum. Bazen ayağıma koyuyorum hafif sallıyorum. Bazen omzumda uyuyakalıyor. Bazen emerken uyuyor. Bence sebebi saat aralığını geçirtmiyorum şuan bir buçuk saat uyanık duruyor sonra hemen uykuya.