Kızlar merhaba bir şey paylaşmak istiyorum benim kızım üç aylıkken kalça Ultrasonu çekildi sağ taraf 58 sol taraf 59 çıktı kalça ortezi kullandırdı doktor 1.30 ay kadar kullandım sonra başka doktora gittim takmana gerek yok deyince çıkardım. Ama kullanmadan önce yani doğduğu zaman bile çivi gibi ayakları basıyordu ortezi bağlı olarak artık ayaklarının üstüne basamamaya başladı . Sekiz ay 19 günlük bu sorun şekilde yaşayan var mı acaba basar mı veya emeklemesine engel mi şu an dönebiliyor bir de daha yeni sürünmeye başladı sürünürken sanki bir bacağını peşine çekiliyor gibi sürünüyor yani günlük hayatta daha düz kalan bacağını aktif olarak kullanıyor yani her iki bacakta da harekette sıkıntı yok ama sürünme de birini daha aktif kullanıyor yemi sürünmeye başladığı için mi acaba normal mi bu tarz durum yaşayan deneyimli anneler yazabilir mi❤️🫶🏻