Ballilokmam11 Merhabalar bebeğim 6 aylık olacak bu güne kadar avent in küçük boyunu kullandık yetti şimdi büyük boy alacağım ama yine avent mi alsam yoksa como tomo mu meme mama birlikte gidiyoruz memeye zor alıştı zaten bıraksın istemem
seval868_ Ballilokmam11 İkiside var bende ama como tomo için +6 üzeri biberon ucu bulamıyorum ben ondan kaynaklı avent olarak devam ediyorum. Bence sizde avent olarak devam edin en azından biberon ucu bulunuyor
leylo_ Ballilokmam11 bebeğim 2 aylık biberon vereceksem eğer como tomoyu tercih ediyorum ikisi de var como tomo gaz da yapmıyor meme reddi de
gg3848 Ballilokmam11 ben hiç cam kullanmadım nasıl isterseniz kırılmasından korktuğum için almamıştım ben🙈
Ballilokmam11 canmanayvesuyu seval868_ leylo_ gg3848 ilkanneyim suheyla92 kimbumadam çok teşekkür ederim yorumlarınız için avent aldım bende 🙂
ilkanneyim gg3848 bence cam alma canım çünkü belli bir aydan sonra bebek kendi tutmak istiyo yüzüne düşürme ihtimali olur veya yere düşürüp kırma
suheyla92 Ballilokmam11 bence aynisindan alin farkli alırsanız istemeyebilir. Ben de hep avent kullandim.
kimbumadam Ballilokmam11 Direkt comotomoyla başladık.3 aylıktı red olmasın diye tercih ettim.Ama başlıkları falan çok pahalı ya kolay kolay da indirime girmiyor.Ekstra almanız gerekicek.Madem aventi kullanıyor bence devam edin.