Arkadaşlar merhaba bişe danışmak istiyorum bebeğim 5 aylık olmak üzere ve şimdiye kadar anne Sütü ve mama alarak devam ettik ve hip mama kullanıyordum biraz pahalı olduğu için maddi durumumuzu biraz zorlamaya başlamıştı bende sma mama veriyordum 3 gündür ilk gün bi sorun yaşamadım ama 2 gündür kakası yeşil ve çok cıvık mamadan kaynaklı mı yoksa biraz üşütmüş ondan kaynaklı mı bi fikri olan var mı?