dilek_klc Molfix premium kullanıyordum şimdi onun adı değişmiş Smart fit olmuş onu kullanıp tecrübe yapan var mı çoğu kişi kötülemiş bez konusunda çok kararsız kaldım ne önerirsiniz
erikarpuz dilek_klc smart fit başta aynı gibi geldi bana ama değil daha ince ya ben mavi pakete geri döndüm
mamabear_ dilek_klc prima aktif bebek, molfix pure&soft ve rossmann’ın kendi markası babydream kullanıyorum. Prima akşam veya dışarıda uzun çıkacaksak diğerlerini genelde gündüz. Gece kullandığımda oluyor gerçi
dilek_klc [silindi] onun adını çok duydum bu gidişle ondan alacağım galiba Molfix dışında başka bir bez denemedim henüz doğduğundan beri Molfix kullanıyorduk
[silindi] dilek_klc ben de doğduğundan beri prima kullanıyorum, pişik sızdırma vs yaşamadık çok memnunun
znidasahin dilek_klc trendyoldan alıyorum ben☺️ ebebekte var mı bilemedim şimdi yanlış yönlendirmek istemem
dilek_klc mamabear_ bugüne kadar hiç Prima kullanmadım daha doğrusu ince nefes alabilen bir bez arıyorum bebeğimin cildi çok hassas çünkü
esnyks Bende onu kullanıyordum neredeyse her gece sızdırıyordu pure and soft kullanıyorum şimdi ama her yerde yok internetten alıyorum genelde
surprizbebe dilek_klc ben de molfix premium kullanıyorum o da mı değişmiş haberim yoktu. Ondan önce goon kullanıyordum Türkiye den çekildi. Bu ne şanssızlık ya
dilek_klc surprizbebe maalesef değişmiş şuan bende ne yapacağımı bilmiyorum tam bir beze alışıyoruz içeriğini değiştiriyorlar adını değiştiriyorlar insanın şüpheye düşürüyorlar yoruldum artık
cnhavva dilek_klc ben genelde sleepy kullaniyodum ama bu sefer indirimden baby turco almıştım onu da begendim