Kızlar dün adetim bitti ama lekelenme var hafif pembe. Kadın doğum kontrolüm vardı doktor smear almak istedi lekele olduğunu söyledim baktı kanama yok sıkıntı olmaz dedi smear aldı ama eve geldim hala leke geliyor lekelenme varken aldı yani bu sonucu etkiler mi böyle bir şey başına gelen var mı