Dfne ay ben akşam tarhana yaptım içine de soğan ve sarımsak rendeledim biraz kıvamlı yaptım yedi çok sevindim 🤗 ben gündüz bir kaç bir şey yaptım herhalde az az da olsa yiyince acıkmamış. Ama akşam acıkınca yedi çok şükür. Tarhana tavsiye ederim yedir bol bol