umos_ Kızlar ben makas şeklinde olanla kesiyorum ama tecrübeli annelerimiz ne kullanıyor? Tam kesemiyorum sanki makasla korkuyorum bi de çabuk uzuyo. Törpüye ne diyorsunuz daha rahat mı acaba?
aram14 umos_ ben makas da törpü de kullanmadım makasla kesmek daha da korkutucu geliyordu bana 😂🤦 tırnak makasiyla kestik hep çok daha rahat bence
Lolik umos_ 3.5 yaşında hala makasla kesiyorum. Tırnak makası bana zor geliyor , derin keserim diye çekiniyorum. Makasla tüm tırnaklarını kesmem 1 dk falan sürüyor.
hulya_10 umos_ tırnak makası ile hafif oynattı parmağını kestim sonra doktorumuz kağıt makası gibi olandan önerdi daha rahat kesiyorum kenarları da elektrikli törpü ile yapıyorum
hunilimomy umos_ normal küçük tırnak makası ile kesiyorum torpüyle asla istediğim verimi alamadim ne varsa tırnak makasinda var deyip onunla devam ettim