15 aylıkken 11.9 du boyu hatırlamıyorum 17 aylık oldu sağlık ocağında tartıldı 12.800 geldi ama bence yanlıştı 2 ayda 1 kg alacağını sanmıyorum hem iştahı azaldı hemde zaten çok hareketli boyuda 80 cm ölçtü ama ods yanlış bence durmadı çünkü 12 aylıkken 80di ve farkedilir derecede uzadı aslında bakalım 1.5 yaş kontrolünde düzgünce baktıracağım boy kg ölçmek bizim için çok sıkıntı ya☹️