Dün akşam aniden başladı ters hareket yaptım heralde diye düşündüm ama gecede uyutmadı ağrı sağa dönüyor ağrıyor sola dönüyorum ağrıyor sırt üstü yatinca biraz hafifledi öyle uyuya kalmışım sabah kalktım gene ayni hâlâ geçmedi eğilip kalkarken aniden bıçak saplanıyor gibi oluyor kolumu kaldırıp yukarılara uzanamıyorum şimdi idrarımı yaparkende ayni sol belimde ağrı oluyor bitince geciyor ağrı acaba dedim böbrekte mi var bir arıza acile gitsem akşam bakarlar mı ki dayanamıyorum ağrısına ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ya