beginnerrmomm alpaslanmom_ heyecanlanıyorlar çok fena🥹🥹 dünyayı alt üst etmek için artık daha hızlı olduklarını farkediyorlar 😂😂
mamaisqueen alpaslanmom_ ayy ne zaman yürüdü emeklerden birden kalkıp yürümeye mi başladııı benim kızım da 11 aylık 2-3 aydır tutunup yürüyor kendi kendine yerden ayağa kalkıyor 2-3 saniye durup oturuyor ama yürüme adım atma isteği hiç yok ya
alpaslanmom_ mamaisqueen şuan 13 buçuk aylık 8.aydan beri emekliyordu 11 aylıkken koltuklardan tutundurdu iki gündür ellerini bırakıyor gidiyor kendi kendine yakında yürür merak etmeyin 🙏🏼
patlakprezervatif alpaslanmom_ hadi bakalım hayırlı olsun. Evde kaos başlasın artık 😀. Bu dolap niye kapanmıyor? İn kanepenin tepesinden demek seninde hakkın 😄
alpaslanmom_ patlakprezervatif hahaha ayyy bu haldeyken bile durmuyordu ki koltuğa çıkıp iniyordu yataktan atlıyordu gözü hiç korkmuyordu yürürken belki istemez çekici gelmez diye düşünüyordum 😀😀
berk58 alpaslanmom_ gözünüz aydın🌸 benimde bebeğim 20 aylık olacak 21 inde daha dün yürümeye başladı çok korkuyordum çok şükür şimdi içim rahatladı 🥰
uykusuzmom_ alpaslanmom_ Ay hatırlıyorum postunuzu çok sevindim maşallah ayağına taş değmesin paşanın 🩵
patlakprezervatif alpaslanmom_ o zaman daha özgüvenli oluyorlar 😄. Hele bir de yaptığımdan emin olsun daha neler yapacak 😄
patlakprezervatif alpaslanmom_ amiiinn 😄. Oğlum 1,5 aydır kanepenin tepesinde geziyor. Ali rızayı her gün yaşayarak yad ediyorum 😄