esraln 8 aylık çocuğa inek sütü vermiyorum diye şaşkın kişiler var aa olur mu niye vermiyorsun diyolar bal inek sütü 1 yaş öncesi yasak şeyler diyorum tuhaf tuhaf bakiyolar onlar alışmış biberona süt doldurup içine bebek bisküvisi basmaya
nnoktaa esraln ben de keçi sütü verdim yoğurtlarını keçi sütüyle yaptım. Eeee biz de zamanında verdik bir şey olmadı diyenler oldu. Ben de onlara. Zamanında inekler ilaçsızdı yedikleri otlar dahi organikti. Şimdi her şey ilaçlı. O nedenle keçi sütü vermeyi tercih ediyorum. Benim çocuğum benim kararım 😆
kubraa006 esraln 23 aylık oğlum hala inek sütü vermiyorum bir çok doktor da zaten artık önermiyor büyük bi kayıp değil yani siz kulak asmayın verecekseniz de mutlaka 12.ayını bekleyin bence
huhuuu esraln aynen hatta bir tanıdığım 6. Aydan itibaren mamayı bıraktırıp mama yerine inek sütü vermiş hep. Yazık ya o çocuklara.