Bu yaşlar tam taklit ve merak dönemi zaten gördüğünü birebir yaşamak istemesi çok normal bence ama aynı zamanda tam ingilizceye maruz bırakmak için de en doğru zamanlardan biri ben o yüzden tamamen kesmek yerine daha kontrollü içeriklere yönlendirdim mesela wonjo kids kullanıyorum hem oyun hem şarkılarla ingilizceyi doğal şekilde veriyor çocuk da sıkılmıyor açıkçası ben memnunum denemek istersen bir bak derim