Dişlerimi düzenli fırçalamama rağmen tel tedavisinden sonra çabuk lekelenmeye başladı. Kahverengi lekeler için iyi gelen macun var mı? Geçen devlete gitmiştim dişçiye bizde bunu temizleyecek alet yok dedi. Zubio nün macununu almayı düşünüyorum işe yarar mı yoksa özele gidicem