nazlicanq Kızlar birkaç gündür fazlasıyla gaz sancısı çekiyoruz normalde deli gibi meme emen çocuk 2 dakika emiyor tam o sancı geldiği an kıyameti koparıp ağlıyor emmiyor bu süreç geçici mi yaşayan var mı
ciceksincicek nazlicanq tam o dönemin de red yaşamıştım hepten çocuğu zorlayıp iyice memeden soğuttum ama bilmiyordum ben tabi gaz olduğunu öyle olduğunda bırak emzirmeyi gazını çıkar rahatlat tekrar memeyi teklif et
KafadanTayfa nazlicanq kaç aylık? Benimki 5 aya kadar öyleydi omuzumda uyuturdum çok zordu o süreç. Gazını çıkarsa da bitmiyor
nazlicanq ciceksincicek öyle yapıyorum ağladığında hemen kaldırıyorum bugün düne göre daha uzun emdi aslında
KafadanTayfa nazlicanq emzirdigizde mutlaka gazını çıkarın bağırsaklara inince 3 gün kaliyor diyor doktorlar. Bol bol gaz masajı yapin. Gazı olunca ememiyor bebekler yavrum kiyamam yaa çok zor