Merhabalar. 25 aylık bi kızım var ve tuvalet eğitimi vermeli miyim karar veremedim. Size de bir danışmak istedim.
Kızım uzun zamandır kaka yaptıktan sonra kaka yaptım diye söylüyo. Bazen çişi de fark ediyo ama söylemiyo. İki kere lazımlığa çiş yapmışlığı da var ama bence denk geldi ..
Ama son zamanlarda artık bezden hep rahatsız oluyor ve çıkarmak istiyor. Kakasını yaptıktan sonra kendisi çıkarıp kendi temizliğini yapmaya çalışıyor ve haliyle bazen üst baş ortalık batıyor. Bazen de kaka yapıcam diyo ama tuvalete gidene kadar çoktan bezine yapmış oluyor. Bunun dışında geceleri hala ıslak. Sabahları bez dolu uyanıyoruz. Bu durumda tuvalet eğitimine başlamalı mıyım yoksa sizce erken mi?