thsinurr ben ara öğün olarak elimde ne meyve varsa onları eziyorum yoğurtla karıştırıyorum için tahin pekmez koyup ceviz rendeliyorum. Bazende irmikli muhallebi yapıp içine aynı şekilde meyve ceviz vs koyuyorum ara öğünler bu şekilde. Kahvaltıda yumurta çeşitleri,pankek,kaşar peyniri gibi yiyor. Akşam yemeğide kendi yemeklerimizin tuzsuz halini veriyorum