Dün tuvalet eğitimine başladık dün bir kaç kere isabet ettirdi kaka da yaptı ama altına yaptı gece on gibi uyudu gece birde kaldırdım yapmadı yok çişim dedi geri uyudu 7.30da uyandı gece boyu hiç yapmamıştı sabah yemen yaptırdım sonra yarım saatte bir götürdüm ama yapmadı 9.30da girdik çişim var demedi tam böyle oturacakken kıyafetini çıkaracakken yaptı altına şimdi 9.30dan beri yapmıyor yarım saatte bir götürüyorum ama yapmadı az önce su meyve suyu içirdim bu süreçte neler yapabilirim neye dikkat etmeliyim tecrübeli anneler yazarsa sevinirim