ilayda3565 Biz de ek gıdaya başlarken önce havuçla başladık, tek tek denedik. Sonra kabağı ekledim, ardından patatesi de ekledim.Yoğurdu ekleyince herşeyle uyum sağladığı için çok daha rahat yedi bişeyleri.Bizim yediğimiz yemeklerden tattırmaya çok sonra başladım. Bu sayede şu an hiçbir yemeği reddetmiyor. Bebeğim şimdi 16 aylık oldu. Her şeyi keyifle kabul ediyor, bu da hem damak tadını geliştiriyor hem de sağlıklı beslenme alışkanlığı kazandırıyor.💕🌸🙏