Merhabalar, kızım 9 aylık son 2 gündür ağzı kokuyor. Doğduğundan itibaren ilk 6 ay ve sonrasında anne sütü aldı, 6 ay sonrası ek gıdaya geçişle devam ettik. Üstten 4 diş alttan 2 dişi var. Yaklaşık 1 aydır üst 2 dişi daha kabarık beyaz şekilde ve alttan da 2 dişi yine aynı şekilde bir türlü patlamadı :( diş çıkarma sürecinde olabiliyormuş ağız kokusu. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ?