gzmoztm Arkadaşlar tüplerim baglattım 14 ay önce hiç gecikme olmazdı ilk defa 4 gün geçti korkuyorum acıkcası hiç başına gelen varmı
gg3848 gzmoztm mevsim geçişinde falan bazen gecikmeler normal olabiliyor yani şu an sizin durumunuzda hamilelik çok düşük bir ihtimal
gzmoztm gg3848 demi bende öyle ümit ediyorum doğumum riskli oldugu için doktorum kendi istedi tüplerimi baglamamı
gg3848 gzmoztm çok düşük bir ihtimal şu an bu dönemde stres ilaç kullanımı vs gibi bir durum olduysa onlarda etkilemiş olabilir ama içiniz rahat etsin test de yapın isterseniz 🙏🏻