burcu0302 merhaba 25 senedir gideriz oraya geçen yaz gittik en son ama Oğlumun suya 1 kere soktum. Ağustos sonuydu, su soğuktu ve çok rüzgarlıydı. Suyu genel olarak hep soğuk olur. Deniz sığdır, kumu çok güzeldir. Kumla çok güzel oynadı oğlum. Giren çocuklar da vardı denize. Çocukken bizde girdik hep ama ben rüzgar olunca sokmadım Oğlumu. Akdeniz gibi sıcak bir deniz beklemeyin.