Merhabaa canım anneler. Allah yardımcımız olsun hepimizin biz bugün yaşamımızın 16. Günündeyiz 11 gun kadar yoğun bakımda kaldık haliyle oranın dizeniyle ilerliyoruz 3 saatte bir beslenme gibi emmiyor sağıp biberonla ve birazda mama takviyesi yapıyoruz. Sorum şu olucak gündüz gerçekten hiçbir zorlugu yok sürekli uyuyor beslemeye ben uyandırıyorum 3 saatte bir gazını cıkarıyorum 2 saniye sonra uykuya geri dalıyor. Gecede rutinimiz şöyle 12 gibi tekrar beslemeye uyandırdım terlemiştimaltını ustunu değiştirdim saat 1 gibi tekrar katıla katıla ağlamaya basladı tekrar acıkmıs tekrar sutumu sağıp verdim gece resmen saat bası yemek istiyor gazımızda gece cok artıyor yaklaşık 1 saat sırtta pat pat yapıp kaplan pozisyonu yapıp rahatlatmaya calıdıyprum sonrasında bi şekilde uykuya geçiyor ama cok bölük pörcük sürekli inliyo saat suan 10 gece uyudugum sadece yarım saat falandır