Bebeğim 10 gün sonra 3 aylık olucak.Sürekli huzursuz ağlayan uyuyamayan bir bebek.Gaz damlası kullanıyoruz.Masaj yaptırmıyor çok ağlıyor.Kusması yok.Emmedi kesinlikle ,sağarak ve mama veriyorum.Bir kaç gündür biberonuda istemiyor aç olduğu halde.Eskiden ağlayınca biberonu verirdik susardı.Şimdi oda yok.Dik tutunca sakinleşiyor biraz yan yatırınca çok ağlıyor.Doktor reflü olabilir dedi şurup verdi bi hafta kullandık değişen bişey olmadı.Şimdide inek sütü alerjisi olabilir dedi.Aptamil peptisyneo geçtik.Ancak bebeğimde mukus,kan,döküntü yok.Sadece çok ağlama,gündüzleri hiç uyuyamama sürekli huzursuzluk var.Başına benzer durum gelen oldu mu?Diyette yapıcam süt ürünleri tüketme dedi.Bu şekilde sadece ağlama ile inek sütü alerjisi yaşayan oldu mu?