bohembircadi Merhaba, Bu çarşamba kızım ilk 3 aşısını oldu. Ebemiz calpol verdi. Bugün 3. gün oldu hala ateşi var ve huzursuz. Normal mi hala ateşi olması?
ay_adengunes bohembircadi bizim ateş 1 gün sürdü, ertesi gün 37.2 falandı akşamına birşeyi kalmamıştı