Rabiiul asrinhatasi bozdurduk hepsini csnım eşime dedim ajda alacaktım ben bok oldu diye 😂 tamam ben sana alcam dedi hadi bakalım bekliyorum
Rabiiul Asyaveannesi04 evlendiğim zaman hepsini bozdurduk araba almıştık bileziklerin hepsi gitti hoş zaten takmıyorum bilezik de çocuklar için yatırım kalsın istiyorum , pazartesi doğum var babamda 100k göndermiş içinden az bişi hastaneye verecektim kalanıyla ajda alacaktım ama bi baktım üçün biri kaldı 😂😂😂
kuzeyyy07 Rabiiul altın bana herzaman mantıklı geliyor. Bende bayadır biriktiriyordum maaşımı. Bu ay 5er gramlık altın aldım hep
Meri-Mel Rabiiul Amin amin inşallah senin yarın mi doğum şimdi benim de kontrol var hayırlısı ile gelsin