Kızlar elimde az bir miktar para kaldı alışveriş yapıp bitirmek istemiyorum normalde Ajda almayı düşünüyordum fakat biraz aştım kendimi bir miktarda TL olarak duruyor sizce kalan kısmıyla tekrar dolar mı alayım yoksa 30 bine bilezik varsa bilezik mi ? Veya 5g külçe mi