Mom_87 ciceksincicek tabi ki. Benim bunları söyleme nedenim muhtemel karşılaşabileceğiniz durumlar olması
mamaisqueen ciceksincicek daha 3. aydan böyle bişey demesi çok garip. Ben tavsiye etmem sindirim problemleri yaşarsınız mahvolur çocuk
adeninannesi06 seval868_ yanlış bilgi vermişsin canım yumurta değil beyazı önerilmez ilerleyen 8,9 aylarda alerjisi yok ise verilebiliyor bile
seval868_ adeninannesi06 doktorumun demiş olduğu bilgiye dayanarak yazdım o zaman doktor yanlış bilgi vermiş oluyor 😊 yumurta her bebeğin sindiremediği birşeydir ve çoğu doktor da önermez. Bebek yediği zaman sindirimi tam yapamadığı için günleri zor geçirir
mamaisqueen seval868_ yumurtayı nasıl çoğu doktor önermez?? Yanlış bilgiler vermeyin yumurta bebeklerin de yetişkinlerin de her gün tüketmesi gereken bir besin.
ciceksincicek mavideniz96 şöyle bebeğim biraz beslenmeyi reddedince o yüzden öyle düşündü evet erken tabi