Kartanesi26_ Kızım 13,5 aylık eczaneden almıştım iştah için ama nasıl kullanamam gerekiyor sormayı unuttum acele alıp çıktım kullananlar yazabilir mi ?
reyrey1149 Kartanesi26_ bende almıştım doktor bana “ sabah aç karnına 1 kaşık demişti” ama benim tok karnına verdiğimde oldu.
Kartanesi26_ reyrey1149 içindeki ölçekle dolu bir kaşık mı verdiniz ? 6 yaşından küçük bebekler suyla sıvıyla karıştırıp verin yazıyor direkt mi verdiniz siz ?
reyrey1149 Busralyaa eczanedi üzerinde günde 1 defa tok karnına 1 ölçek yazmış bende ona göre veriyorum. Aile hekiminiz varsa bir danışın
Kartanesi26_ reyrey1149 aile hekimliğimizi taşıyamadık geldiğimiz yere gidip danışma şansım malesef yok :/
Kartanesi26_ reyrey1149 bana da aç karnına ver dedi eczacı ama kaç ölçek nasıl şekilde onu soramadım :/
Kartanesi26_ birtanecikoglum düzenli kullanmadım malesef ama bi nebze olsa da yaradı sanki içirdiğim günler için konuşuyorum