Merhaba anneler , 3 yaş kızım kollarını ,bacaklarını ,popo üstü , bel kısmını çok kaşıyor, belli bölgeleri kaşıyor genelde, görünürde kızarıklık, sivilce falan hiçbişey olmuyor ama sık-sık kaşıdığı için çizikler oluyor, bepanten falan sürüyorum ama yine de geçmiyor, geçen yaz kollarında çok oluyordu, sonra battaniyeden olduğunu fark ettim ve battaniyeyi çıkardım , ama şimdi kolları bacakları kapalı olduğu halde kaşınıyor,aşırı değil ama en çok da kıyafetlerini çıkarırken kaşıyor,deterjanı, şampuanl da değiştirdim, bu ne ola bilir, doktora bi türlü götüremedim bu sebeple, ama belki başına gelenler vardır