haticeysr0 fazla yada az bana çocuk doktoru süt sağlıklı değil birçok soruna sebep oluyor demişti. Gıda mühendisleri azı da zarar çoğu da zarar diyor. Sütün içinde kazein var bu kemik erimesine sebep oluyor. Geniz etine neden oluyor. Süt içen çoğu kişide geniz eti var. Az içince kemik erimesi yapmaz geniz eti olmaz diye birşey yok yani. Arkadaşım 1 çay veriyordu kızına . Sütten önce çocuğun da sorun yoktu süte başladıktan sonra geniz eti oldu çocuğunda. Sorun yaşayan insanlar kutu kutu süt içmiyor zaten .