Normalde gece 3’te bitiyordu ama ben kurduğum alarma uyanamamışım, 3 saat makinenin içinde beklemiş oldu (makine 8.saatten sonra kapanıyor), elime aldığımda neredeyse tamamen soğuktu hemen buzdolabına kaldırdım. Sizce bozulur mu? Benzer şey yaşayan oldu mu?