Ben de şu an dolgu kanal işlemleri yaptırıyorum sağlık ocağı ebesi bi sorun olmaz emzirmeye devam et dedi oğlum 1 yaşında. Diş hekimi de bi sorun olacağını söylemedi. Şöyle ki ben zaten sezeryan oldum doğumda epidural yaptılar anestezi verdiler ve çıkar çıkmaz emzirmeye başladım. Çok şükür sorun yaşamadım hiç