madamlala Benim de ilk bebeğim de sarılık çok uzadı değeri yükseldi Özel hastanede hemen foto terapi tedavisi yaptılar mama ve anne sütü alıyordu öyle geçmişti Şimdi ikinci Bebeğimde de aynı şekilde sarılık geçmiyor sık sık emziriyorum. Demek sarılık sebepsiz bir şekilde uzayabiliyormuş Emme ile alakalı olduğunu düşünmüyorum. Hatta birisi bana şöyle demişti Ne kadar doğru bilmiyorum. Doğduktan sonra bebeğe yapılan K vitamini ve Hepatit B aşısını yan etkisinin uzamış sarılık olduğunu söylemişti.
karahanlii0 madamlala benimde duyduğum anne sütü sarılığı uzatıyor benim bebeğimde geçirdi fototerapi aldı anne sütü sarılığı uzatıyor dediler şuan 2 aylık 1. Ayında komple gitti
asilmzgn sseevvaall bizde var bebeğim 3 ay 16 günlük uzamış sarılığı vardı yeni geçti korkma ben çok sitres yaptım niye geçmiyor diye sütümü kestim kim ne dediyse yaptım ama 3 aya kadar sürüyor dediler öyle de oldu
melekct Oğlumun da 3 ay uzamış sarılığı sürdü, bizimkisi hem kilosu az olduğu için 2190 gr doğdu hemde kan uyuşmazlığımız olduğu için uzamış sarılık dediler kanda değeri düşmeye başladıysa düşüşe geçecektir hiç korkmayın hepsi geçip gidiyor 😍
prensannesiyimprens Bizim de çok uzadı sarılığımız 6 aya girecek hala göz kenarlarında gözünü sağa sola çevirince iç kısımda kalan yerlerde gölge kalmış hafif koyu bunu yaşayan var mı acaba doktora gitmeli miyim ?