Kızlar iyi geceler. Rüyamda babama sarıldım ve sanki öldüm sıkıştım kaldım bir yerde. Her yer karanlıktı ve sadece Allahım çocuklarım var yalvarırım dedim. Beynim yerindeydi sadece çocuklarımı düşündüm ve herhalde kalp krizi geçirir ölürüm dedim. Sadece dualar okudum içimden ve şu an elim ayağım titriyor. Böyle bir şey yaşanması niye olur