Kızlar 28 aylık oğlum var yaklaşık 2 ay önce anne sütünü kestik . Anne sütünü kestikten sonra geceleri çok sık uyanmaya başladı mevzu açılması değil gün içinde her öğününü çok güzel yiyen bir çocuk. Nedeni anlamadığımız bir gaz problemi var her gece gaz sancısı var ama beni tüketmişti durumda artık bu durumu yaşayan var mı