mervekodalak Aylık kızım var gözü arada şaşı oluyor bu normal mi doktor 3 aya kadar normal dedi ama göz muayenesi oldunuz mu hiç götüren oldu mu 1. Ayda göz muayenesi istiyorlar gözde şaşılıktan ziyade katarak var mı diye bakıyorlarmış giden var mı hiç bu konuyla ilgili
beyzzsenturkk_ mervekodalak evet benim kızımda şaşıydı 2 aylıkken göze götürdüm bu dönemde kaslar gelişmediği için gözler kayabilir 6. ayda tekrar getirin dedi tekrar götürdüm düzelme vardı 1 yaşında tamamen geçti. göz kasları geliştikçe düzeliyor
gokcebebekk Selam, ufak kaymalar bebeklerde 6. Aya kadar olabilirmiş bizim muayene oldugumuz doktor söylemişti korkmanıza gerek yok diye ama yine de sorun isterseniz
mervekodalak beyzzsenturkk_ inşallah bişey yoktur bende korktum açıkçası inşallah bizimde içimizi rahatlatır doktor