Yagmur0606 soğuk fizyolojik nebul kısa sürede olsa rahatlatır, ayak altına iyotlu batikon, göğüse zeytinyağı, serum fizyolojik ile burun açma. Bunlar evde yaptığım ilk şeyler bizde de dün gece oldu ama elimde her zaman ilaçlarım vardır doktorumuz reçete ediyor sağolsun. Yarım dekort içirdim geceyi kolay atlattık bugün götürdüm antibiyotik, buhar, alerji ilacı vs bir sürü şey başladık. Balgamı asla hafife almayın yarın ilk iş götürün. Geçmiş olsun 🌸