Sevgili annelerim, bebeklerinize yastık kullanıyor musunuz. Yastık kullanımının ileriki yaşlarda herhangi bir olumsuz etkisini gördünüz mü ? Bebeğim neredeyse 6 aylık. Doğduğundan beri biz yetişkinler için olan büyüklükteki yastıkta yatırıyoruz ama yastık ince. Eşimle aramızda uyuyor, maalesef park yatakta yatmak istemedi. Gündüzleri bile bizim yatağımızda sere sepken yatmak istiyor. Bizde aramızda uyuduğu için ( üzerine yanlışlıkla döneriz endişesi ile ) ve kusma problemi yaşarsa Allah korusun eğimi oluşturması açısından kullandık. Biliyorum 2 yaşa kadar doktorlar Önermiyor ama tamamen bu kaygılar üzerine böyle yaptık. Şuanda da kendisi yastıkta uyumayı çok seviyor ve rahat ediyor. Gündüz uykusunda uyuduktan sonra kafasının altından alıyorum. Aranızda benim gibi olan var mı