Arkadaşlar oğlum kulak enfeksiyonu geçiriyordu Salı çarşamba ateşlendi ama ara ara inip çıktı şurup versem de sonra çarşamba günü gece acile götürdük kulağı baya geçmiş boğaz enfeksiyonu var dedi o gece eve geçerken kızarıklık gördüm elinde zor uyuduğu için rahatsız etmemek için detaylı bakmadım sabahında el kol ayak bacak popo ve ağzında küçük kırmızı aivilce gibi şeyler çıktı doktorumuz eş ayak ağız hastalığı olabilir dedi tedavisi yok deniliyor araştırdım 7 10 güne geçer yazıyor oğlum 15 aylık başından bu olay geçen var mı varsa neler yaptınız yardımcı olabilir misiniz 🩷