Kızlar ben doğum yapalı 8 ay olacak kırkımdan sonra normal regl olmaya başladım. Ama her regl sonrası kahverengi lekelenme oluyor ya hemen arkasına oluyor yada regl bitince 2,3 gün sonra leke gelmeye başlıyor. Bazen de cinsil birliktelik sonrası geliyor. Doktora gideceğim. Ama internet araştırdığımda İstmosel çıkıyor