Efehansmom  Reglime 3 gün var bazı şüphelerim olmuştu hafta boyunca. Bu test ne diyor sizce? Testi tekrar mı etmeliyim yoksa reglimi mi beklemeliyim
Efehansmom simseklivekalpli öyle mi dersin? Test yanılabilir mi? Ben ilkinde de teste güvenmeyip eczaneye tekrar gitmiştim eczacı gerek yok diyip vermemişti 😄
simseklivekalpli Efehansmom hahahahaa silikligi belirgin aslında. Regl gününde normal test ile tekrar denersin
Efehansmom Mommyhann en doğrusu beklemek öyleyse zaten hafta sonu girdi araya kan da veremem iki gün nasıl geçecek bakalım 😅
Efehansmom queen_bee heyecanlandım şimdi. Eşime de diyemiyorum emin olamadığım için tek başıma bunu yaşamak zor 🥲🥲🥲